Design Thinking
O szkoleniu
Metoda Design Thinking, która miała swoje początki w biznesie, coraz śmielej wkracza do obszaru edukacji. Istotą metody jest projektowe podejście do rozwiązywania różnych problemów lub kreowania nowych rozwiązań w celu zaspokojenia określonej potrzeby. Metoda składa się z kilku etapów i kładzie nacisk na testowanie i ulepszanie projektowanych rozwiązań, dzięki informacji zwrotnej. Takie podejście doskonale sprawdza się w edukacji. Dzięki zajęciom z wykorzystaniem metody nauczyciele, uczniowie i studenci mogą nie tylko rozwiązywać określone problemy, czy kreować określone rozwiązania, ale również nabyć lub rozwinąć wiele nowych, miękkich kompetencji jak np. praca w zróżnicowanych grupach.
Dla kogo?
Szkolenie jest skierowane do nauczycieli wszystkich poziomów edukacji, rad pedagogicznych, wykładowców akademickich, psychologów, pedagogów, edukatorów, managerów.
Jakie są cele szkolenia?
Praktyczne poznanie metody
Praktyczne poznanie metody pozwalającej na wykorzystanie metody Design Thinking do pracy z uczniami i studentami.
Gotowe narzędzia do pracy
Podczas szkolenia wyposażymy Cię w narzędzia pozwalające na sprawny proces prowadzenia zajęć.
Doświadczenie pracy
Doświadczenie pracy w podejściu Design Thinking przez zespołowe przepracowanie wyzwania projektowego.
Rozwój nowych kompetencji
Poszerzenie kompetencji kadry o innowacyjne umiejętności dydaktyczne.
Nowa rola prowadzącego
Zdefiniowanie nowej roli nauczyciela i wykładowcy jako facylitatora w prowadzeniu zajęć z wykorzystaniem metody Design Thinking.
Nauka nowego modelu
Nauka nowego, innowacyjnego modelu prowadzenia zajęć, wpierająca zaangażowanie i motywację uczniów i studentów co przekłada się na budowanie korzystnych relacji.