Analiza projektów - Business Intelligence
O szkoleniu
Szkolenie pozwala nabyć wiedzę obejmującą zagadnienia dotyczące przeznaczenia, możliwości i zasad funkcjonowania narzędzi wchodzących w skład pakietu Oracle Business Intelligence Enterprise Edition. Po zakończeniu szkolenia uczestnik nabędzie umiejętności konstruowania i organizacji repozytoriów danych w BI Administration Tool, tworzenia podstawowych analiz oraz pulpitów tematycznych w BI Analytics, a także podstaw przetwarzania danych z różnych źródeł do wielu formatów wyjściowych (w tym PDF, DOC, XLS) oraz współpracy narzędzi Microsoft Office z bazami danych w BI Publisher.
Dla kogo?
Szkolenie kierowane jest do osób, które pracują w środowisku Oracle Business Intelligence, przygotowują analizy, tworzą i użytkują pulpity tematyczne oraz integrują źródła danych z dokumentami w różnych formatach.
Jakie są cele szkolenia?
Praktyczne poznanie metody
Poznanie podstawowych zasad tworzenia i implementowania modeli analizy danych w środowisku BI.
Gotowe narzędzia do pracy
Poznanie pryncypiów, tematów i procesów związanych z Business Intelligence.
Doświadczenie pracy
Zdobycie wiedzy, w jaki sposób można zastosować modele BI do konkretnych zastosowań w projektach.
Rozwój nowych kompetencji
Nabycie podstawowych umiejętności w najnowszych technologiach.
Mocne aspekty
Zdobycie wiedzy z zakresu użycia metody jak i wiedzy teoretycznej.
Najnowsza technologia
Szkolenie jest ciągle uaktualniane do pojawiających się najnowszych wersji oprogramowania.